Over PCS

Alles gericht op beter klantcontact

PCS werkt elk dag weer aan succesvolle campagnes waarin de focus ligt op één-op-één klantcontact. Dat doen wij al jaren, voor grote opdrachtgevers in verschillende sectoren. De dienstverlening is breed: van strategisch advies in de conceptfase, de campagne technisch optimaal inrichten tot het realiseren van excellente resultaten. Een niet onbelangrijk deel van de activiteiten bestaat uit telefonisch klantcontact voor sales (outbound) en service (inbound). Voor opdrachtgevers als KPN biedt PCS complete Business Process Outsourcing-oplossingen aan, waarin alle outbound-, inbound- èn back office-activiteiten geïntegreerd zijn. PCS is ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd en voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit management en informatie beveiliging.

Pro-actief in sales en service

Wij werken bij voorkeur zo nauw mogelijk samen met onze opdrachtgevers. We voelen ons 100% betrokken bij de businesscase. Als we menen dat het de output ten goede komt, dan schromen we niet om met adviezen te komen. Dan kan het zelfs gaan om suggesties voor technische verbetering van systemen bij de opdrachtgever. Dat commitment werpt duidelijk vruchten af. We weten uitval sterk te reduceren. Kunnen snel bijsturen als een campagne dat vereist. Zo maken we onze naam waar: Proactive Contact Support. De cases bewijzen het.

Intelligenter werken, lagere kosten

Eén van de succesfactoren van PCS is: veel aandacht voor het menselijke aspect. Onze medewerkers worden voorafgaand aan een campagne inhoudelijk intensief getraind. Zo wordt elk klantcontact meteen naar het juiste niveau getild: juiste propositie, doordachte woordkeuze, vlekkeloze afhandeling. Zo is bijvoorbeeld bij inbound calls alles gericht op een ‘first time fix’: de vraag moet in één keer optimaal beantwoord worden. Een kans voor cross sell of up sell moet opgemerkt en effectief opgevolgd worden. En door toegang tot en verstand van de back office-systemen van onze opdrachtgevers wordt elk klantcontact optimaal benut.

Managementteam

PCS wordt geleid door Mohlad Hassan en Ilja Gleiser. Beiden kunnen bogen op jarenlange (internationale) ervaring in het opzetten en perfectioneren van klantcontactprocessen.

Maximaal effectief

PCS wil voor haar opdrachtgevers maximaal effectief klantcontact realiseren, zodat dit leidt tot meer sales en betere service. Dat is in de hedendaagse markt geen sinecure. Het vereist inzicht in klantbehoeften, technische ontwikkelingen en continue verbetering van de dienstverlening. Vandaar dat we steeds meer aandacht besteden aan aspecten als datamining en marktonderzoek. Campagnes leveren een schat aan informatie op, die benut kan worden om bestaande klanten nog beter van dienst te zijn en om nieuwe klanten te werven. PCS speelt daar voor opdrachtgevers een stimulerende rol in.

Kernwaarden

PCS werkt liever samen mèt dan vóór opdrachtgevers. Wederzijds commitment en betrokkenheid zijn in onze ogen essentieel om het maximale uit een campagne te halen. Elkaar scherpen, naar een hoger niveau tillen, zo zien we het graag. Die ondernemende houding verklaart de snelle groei van PCS. We denken altijd een aantal stappen vooruit en opdrachtgevers waarderen dat. Zij groeien dankzij PCS, wij groeien dankzij onze opdrachtgevers. Betrokken, ondernemend, proactief, dat is PCS.