PCS breidt dienstverlening uit met Business Process Management

Almere, 1 september 2014

PCS (Proactive Contact Support) wordt steeds actiever als het gaat om Business Process Management (BPM), ofwel de expertise om de proces- en systeem wensen van bedrijven te vertalen naar innovatieve en effectieve technologische oplossingen. PCS speelt hiermee in op de groeiende behoefte van haar klanten naar proces optimalisatie op het gebied van klantcontact- en backoffice activiteiten.

In het ontwikkelen van haar BPM oplossingen werkt PCS onder andere samen met Morphis (www.morphis.net), specialist op het gebied van  klantenservice software. Mohlad Hassan, directeur PCS legt uit: “Afgelopen jaren zijn wij sterk gegroeid op het gebied van Inbound en Outbound klantcontact. In veel gevallen wensen onze klanten een naadloze aansluiting van de Frontoffice op de Backoffice processen om zo efficiënt mogelijk te werken, maar bovenal om datastromen snel en foutloos te laten verlopen. Gebaseerd op ProcessRunner van Morphis hebben wij een geïntegreerde klantcontact oplossing ontwikkeld waarmee wij datastromen vanuit het Frontoffice proces, direct en gevalideerd kunnen wegschrijven in bijvoorbeeld de CRM of ERP systemen van onze klanten. Dit resulteert niet alleen in lagere afhandeltijden, en dus een lagere factuur, maar ook de doorlooptijden in de administratie en/of leverstraat aan eindklanten wordt hiermee aanzienlijk verkort. ”

Volgens Niek Bos, directeur van Morphis, kunnen de meeste bedrijven nog enorm veel besparen: “Onze software oplossing wordt succesvol ingezet bij contact intensieve bedrijfsorganisaties waar excellente klantenservice de onderscheidende factor is. Onder meer bij energiebedrijven, verzekeraars en internet- en telefonieproviders. In alle gevallen heeft het gebruik van ProcessRunner tot hogere klantloyaliteit en grote besparingen hebben geleid. In onze samenwerking met PCS zijn wij in aanraking gekomen met een partner die een unieke kijk heeft op klantcontact processing. In onze samenwerking zien wij dat veel bedrijven nog werken volgens het zogenaamde “silo” proces, waarbij afdelingen en systemen van elkaar zijn gescheiden in plaats van (digitaal) geïntegreerd. Met ProcessRunner doorbreekt PCS deze “silo aanpak” wat tot grote besparingen leidt en een hogere klanttevredenheid.’”

Over PCS
PCS werkt elk dag weer aan succesvolle campagnes waarin de focus ligt op één-op-één klantcontact. Dat doen wij al jaren, voor grote opdrachtgevers in verschillende sectoren. De dienstverlening is breed: strategisch advies in de conceptfase, de campagne technisch optimaal inrichten, prospects benaderen, resultaten analyseren, de campagne zo nodig bijsturen, sales van hoge kwaliteit realiseren. Een niet onbelangrijk deel van de activiteiten bestaat uit telefonisch klantcontact voor sales (outbound) en service (inbound). Voor opdrachtgevers als KPN biedt PCS complete Business Process Outsourcing-oplossingen aan, waarin alle outbound-, inbound- èn back office-activiteiten geïntegreerd zijn. Kijk voor meer informatie op www.p-c-s.nl.

Voor meer informatie over dit bericht kunt u contact opnemen met:

Proactive Contact Support
De heer Ilja Gleiser

M  06 10 97 43 31
T   036 310 01 11
E   i.gleiser@p-c-s.nl
www.p-c-s.nl

Morphis
De heer Niek Bos

M  06 462 469 23
E   n.bos@morphis.net
www.morphis.net