PCS neemt personeel CCPG Almere over

Almere, 18 februari 2016

PCS – Proactive Contact Support – heeft deze maand het personeel overgenomen van het callcenter CCPG Almere. In totaal zijn hiermee meer dan 90 medewerkers in dienst getreden van PCS (locatie Almere).                                                                                    

Aanleiding voor de personeelsovername is dat CCPG Almere haar bedrijfsactiviteiten heeft gestaakt. Mohlad Hassan, Algemeen Directeur van PCS legt uit:  “CCPG en PCS hebben beide een locatie in Almere en zijn dicht bij elkaar gelegen. Historisch gezien is er vaker sprake geweest van personeelsuitwisseling en zodoende was er al contact tussen beide organisaties. Toen CCPG bekend maakte haar vestiging in Almere te sluiten hebben wij direct een aanbieding gedaan om het voltallige personeel over te nemen. Dit enerzijds om invulling te geven aan de sterke groei van onze PCS vestiging in Almere, anderzijds omdat wij hiermee de business continuïteit konden garanderen van enkele gezamenlijke klanten. Met deze transactie hebben wij zowel onze bijdrage kunnen leveren aan het behoud van werkgelegenheid als wel aan de tevredenheid van onze klanten.”

Over PCS
PCS is specialist in succesvol klantcontact. De dienstverlening is breed: van strategisch advies in de conceptfase, de inrichting van maatwerk campagnes tot de ontwikkeling van business intelligence. Een belangrijk deel van de activiteiten bestaat uit telefonisch (inbound, outbound) en online klantcontact. Voor opdrachtgevers als KPN en Bosch biedt PCS complete Business Process Outsourcing oplossingen aan, waarin alle outbound-, inbound- èn back office-activiteiten geïntegreerd zijn.

PCS is ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd en voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit management- en informatiebeveiliging.

Voor meer informatie over dit bericht kunt u contact opnemen met:

Proactive Contact Support
De heer Ilja Gleiser

T   036- 310 01 11
E   i.gleiser@p-c-s.nl
W  www.p-c-s.nl