PCS sluit opleidingsplan 2013 af met Philipse Business school

Almere, 17 december 2013

PCS (Proactive Contact Support) heeft vandaag officieel haar opleidingsplan 2013 afgesloten in samenwerking met Philipse Business School. Onder toeziend oog van trainer Bianca Eveleens  werden verschillende certificaten uitgereikt aan het stafteam van PCS.

PCS heeft gekozen voor Philipse Business School voor het continu ontwikkelen en opleiden van haar personeel. Philipse Business School verzorgt trainingen, (erkende) opleidingen, workshops en coaching op het gebied van Customer Management en geniet een uitstekend reputatie op dit vakgebied. Ook voor 2014 staat er weer een ambitieus opleidingsprogramma op de planning voor ons personeel.

Over PCS
PCS werkt met hart en ziel aan bewezen en succesvolle campagnes waarin de focus ligt op één-op-één klantcontact. Dat doen wij al jaren, voor grote opdrachtgevers in de B2C- en B2B-markt. De dienstverlening is breed: strategisch advies in de concept-fase, de campagne technisch optimaal inrichten, prospects benaderen, resultaten analyseren, de campagne zo nodig bijsturen, sales van hoge kwaliteit realiseren. Een niet onbelangrijk deel van de activiteiten bestaat uit telefonisch klantcontact voor sales (outbound) en service (inbound). Voor opdrachtgevers als KPN biedt PCS complete Business Process Outsourcing-oplossingen aan, waarin alle outbound-, inbound- èn back office-activiteiten geïntegreerd zijn. Kijk voor meer informatie op www.p-c-s.nl.

Voor meer informatie over dit bericht kunt u contact opnemen met:

De heer Ilja Gleiser

M  06 10 97 43 31
T   036 310 01 11
E   i.gleiser@p-c-s.nl
www.p-c-s.nl