PCS sluit zich aan bij de Klantenservice Federatie (KSF)

Almere, 16 september 2014

PCS – Proactive Contact Support heeft zich aangesloten bij de Klantenservice Federatie, de branchevereniging voor klantcontact. Ilja Gleiser, Directeur PCS: “Afgelopen jaren hebben wij een stormachtige groei meegemaakt door het ondersteunen van bedrijven zoals KPN en Telfort op het gebied van Customer Lifecycle Management. Wij merken dat bedrijven in een toenemende mate op zoek zijn naar nieuwe klantcontact modellen om het rendement en klanttevredenheid te verhogen. Het KSF lidmaatschap is voor ons een interessante aanvulling om kennis te delen met branchegenoten, waardoor we samen het kennis- en innovatieniveau van de sector kunnen verhogen.”     

De Klantenservice Federatie is blij met het lidmaatschap van PCS. Directeur Geeske te Gussinklo: “We verwelkomen PCS van harte. Het is een partij die echt ziet welke toegevoegde waarde het kan bieden aan opdrachtgevers, door het slim combineren van contactcenter management met Business Intelligence. We zijn blij met deze groei van de vereniging, want hoe meer organisaties wij kunnen representeren, hoe beter we in staat zijn om de belangen van dit vakgebied te behartigen.”

Over PCS
PCS werkt elk dag weer aan succesvolle campagnes waarin de focus ligt op één-op-één klantcontact. Dat doen wij al jaren, voor grote opdrachtgevers in verschillende sectoren. De dienstverlening is breed: van strategisch advies in de conceptfase, de campagne optimaal inrichten tot het  realiseren van excellente resultaten. Een niet onbelangrijk deel van de activiteiten bestaat uit telefonisch klantcontact voor sales (outbound) en service (inbound). Voor opdrachtgevers als KPN biedt PCS complete Business Process Outsourcing-oplossingen aan, waarin alle outbound-, inbound- èn back office-activiteiten geïntegreerd zijn.

PCS is ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd en voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit management en informatie beveiliging.

Voor meer informatie over dit bericht kunt u contact opnemen met:

Proactive Contact Support
De heer Ilja Gleiser

M  06- 10 97 43 31
T   036- 310 01 11
E   i.gleiser@p-c-s.nl
W  www.p-c-s.nl