PCS versterkt samenwerking met Philipse Business school

Almere, 11 april 2014

PCS (Proactive Contact Support) versterkt haar samenwerking met Philipse Business School op het gebied  van klantcontact opleidingen en kennismanagement. Aankomende maanden wordt het Branchecertificaat (www.ksf.nl) geïntegreerd in de basis opleiding van nieuwe klantcontact medewerkers en wordt de MBO-4  opleiding voor Contact Center Teamleiders toegevoegd aan het PCS opleidingstraject voor Teamleiders.

Naast het uitbreiden en verstevigen van de interne opleidingen wordt er binnen de samenwerking ook gewerkt aan een WFT opleidingstraject voor klantcontact medewerkers. PCS anticipeert hiermee op haar ‘op-maat-propositie’ voor de financiële sector.

PCS heeft gekozen voor Philipse Business School voor het continu ontwikkelen en opleiden van haar personeel. Philipse Business School verzorgt trainingen, (erkende) opleidingen, workshops en coaching op het gebied van Customer Management en geniet een uitstekende reputatie op dit vakgebied.

Over PCS
PCS werkt met hart en ziel aan bewezen en succesvolle campagnes waarin de focus ligt op één-op-één klantcontact. Dat doen wij al jaren, voor grote opdrachtgevers in de B2C- en B2B-markt. De dienstverlening is breed: strategisch advies in de conceptfase, de campagne technisch optimaal inrichten, prospects benaderen, resultaten analyseren, de campagne zo nodig bijsturen, sales van hoge kwaliteit realiseren. Een niet onbelangrijk deel van de activiteiten bestaat uit telefonisch klantcontact voor sales (outbound) en service (inbound). Voor opdrachtgevers als KPN biedt PCS complete Business Process Outsourcing-oplossingen aan, waarin alle outbound-, inbound- èn back office-activiteiten geïntegreerd zijn. Kijk voor meer informatie op www.p-c-s.nl.

Voor meer informatie over dit bericht kunt u contact opnemen met:

De heer Ilja Gleiser

M  06 10 97 43 31
T   036 310 01 11
E   i.gleiser@p-c-s.nl
www.p-c-s.nl