Voordelen van outsourcing: case PCS en Nefit/Bosch

Almere 30 mei 2016

De laatste jaren is de wereld van het klantcontact in een stroomversnelling terechtgekomen. Niet alleen door de groeiende technische mogelijkheden als webcare en selfservice, ook doordat de consument veel meer verlangt en diens merktrouw afneemt. Ook Nefit/Bosch gaat volop in die ontwikkeling mee

Customer First Magazine
In de mei editie van de Customer First Magazine (2016) legt Rik Visscher, Director Sales Operations van Nefit/Bosch, de strategie wijziging uit waarin het accent is verschoven van producten naar producten en service, met steeds meer de behoeften en vragen van de consument als centraal aandachtspunt. Deze servicegerichte omslag heeft natuurlijk ook impact op de klantcontact strategie. Om dit operationeel in goede banen te leiden heeft Nefit/Bosch klantcontact- en BPO specialist PCS (Proactive Contact Support) ingeschakeld. In het artikel wordt de samenwerking en partnership tussen PCS en Nefit/Bosch nader toegelicht, maar zeker ook de behaalde resultaten.  Klik hier voor het hele artikel.

Over PCS
PCS is specialist in succesvol klantcontact en heeft vestigingen in Almere en Nijmegen. De dienstverlening is breed: van strategisch advies in de conceptfase, de inrichting van maatwerk campagnes tot de ontwikkeling van business intelligence. Een belangrijk deel van de activiteiten bestaat uit telefonisch (inbound, outbound) en online klantcontact. Voor opdrachtgevers als KPN en Bosch biedt PCS complete Business Process Outsourcing oplossingen aan, waarin alle outbound-, inbound- èn back office-activiteiten geïntegreerd zijn.

PCS is ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd en voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit management- en informatiebeveiliging.

Voor meer informatie over dit bericht kunt u contact opnemen met:

Proactive Contact Support

Mevrouw Emel Ebecek

Afdeling Marketing & Communicatie
T   036- 310 01 11
E   e.ebecek @p-c-s.nl
W  www.p-c-s.nl