Deel deze case

Data verrijken

Verkoopgesprekken afhandelen is één. Maar van leads ook daadwerkelijk sales maken, dat is een ander verhaal. Volgens onze opdrachtgevers scoort PCS hier bovengemiddeld op. ‘Het is de kunst om de vaart erin te houden. Van ruwe data naar klantcontact naar sales, dat moet één flow zijn. Zonder onnodige hobbels. Je hebt behoefte aan een virtueel team dat bestaat uit gelijkwaardige partijen. Die hebben we in PCS gevonden. Onze systemen zijn zodanig verweven dat we meer krijgen dan de gebruikelijke responsbestanden. PCS verzorgt ook de complete data processing van opgeschoonde sales. Dan ben je in één keer klaar.’

Directe data entry

De contact center agents van PCS zijn getraind op een zo compleet mogelijke dataverrijking. De back office-afdeling van PCS verwerkt deze verrijkte data rechtstreeks in de systemen van de opdrachtgever. Dat is een efficiënter business model dan het traditioneel sturen op sales. Gewoonlijk stopt het voor een contact center als de responsbestanden zijn aangeleverd. Doordat PCS sales en data entry integreert kan een opdrachtgever als KPN meteen met de orders aan de slag. Er wordt geen tijd verloren, geen energie verspild. Deze case bewijst dat.

Op zoek naar een dienst maar u kunt niks vinden? Neem dan contact met ons op.

Het Team

PCS wordt geleid door Mohlad Hassan en Ilja Gleiser. Door jarenlange (internationale) ervaring in contact center-industrie is veel expertise aanwezig.  Het managementteam heeft een heldere kijk op de business en een duidelijke visie op de toekomst. Klantcontact wordt steeds complexer, net als de technische systemen om al die contacten in goede banen te leiden en optimaal te benutten. Die proactieve houding wordt zeer gewaardeerd door onze opdrachtgevers. We verbeteren bestaande processen en dragen zo intensief bij aan maximaal resultaat tegen lagere kosten.