Deel deze case

Excelleren in first time fix

PCS heeft vergaande kennis van de KPN systemen, producten en diensten. Onze samenwerking is op veel punten met elkaar verweven. Daardoor is het voor PCS mogelijk om de klanten van KPN snel, vakkundig en in één keer af te handelen. Deze hogere ‘quality of service’ zien wij aantoonbaar terug in waardering van onze klanten.

Kortere afhandeltijden

De intensieve samenwerking met KPN en de specifieke kennis van PCS met de dienstverlening van KPN leidt tot een forse verkorting van de afhandeltijden. Deze betere invulling van de inbound dienstverlening resulteert direct in een kostenverlaging van het inbound proces.

Op zoek naar een dienst maar u kunt niks vinden? Neem dan contact met ons op.

Het Team

Ronnie is één van de agents die voor PCS meewerkte aan de inbound-campagne Hij is gepokt en gemazeld op outbound calls. Deze campagne heeft hem laten beseffen dat inbound calls toch van een andere orde zijn. ‘Bij inbound moet je afwachten wie er belt. Je krijgt te maken met iemand die in een bepaalde mood is, dat moet je aanvoelen. Je hebt hier veel minder houvast aan een script, het komt echt aan op je eigen vakkennis en improvisatievermogen. Die vakkennis en dat improvisatievermogen is te danken aan de PCS Trainings Cyclus.’