Backoffice Medewerker KPN (Locatie Almere)

Deel deze case

BACKOFFICE MEDEWERKER KPN 

PCS
Even voorstellen, PCS is een snelgroeiend en dynamisch bedrijf dat zich richt op het ondersteunen van klantcontact, verkoop- en backoffice processen van bedrijven. Onze organisatie is gespecialiseerd in het efficiënt en effectief afhandelen van omni-channel Customer Contact & Sales activiteiten. Via onze flexibele en professionele outsourcing oplossingen zijn onze opdrachtgevers ervan verzekerd dat hun klanten en prospects snel, vakkundig en klantvriendelijk (telefonisch) te woord worden gestaan of een reactie krijgen op hun e-mail, chat, tweet (Social Media) of brief door ervaren medewerkers.

VACATURE BACKOFFICE MEDEWERKER KPN

Als Backoffice Medewerker voor KPN maak jij de levering van complexe klantorders mogelijk. Je zorgt er bijvoorbeeld voor dat meervoudige orders (internet, televisie en telefoon) van een klant, compleet en op tijd worden opgeleverd. Je realiseert de orders binnen de tijd en bewaakt de afspraken die met klanten zijn gemaakt. Met jouw klantgerichte en doortastende instelling voorkom je eventuele problemen in het leveringsproces en zorg jij ervoor dat klanten terugkomen. Voor klanten ben je het vaste aanspreekpunt (telefonisch) en dus het visitekaartje van KPN.

BENODIGDE CRITERIA:

  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
  • Affiniteit met ICT & Telecommunicatie 
  • Minimaal MBO denk- en werkniveau
  • Service gerichte instelling
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar (ma t/m vrijdag)
  • Minimaal 1 jaar klantenservice ervaring
  • Goede computervaardigheden
  • Je bent gewend om secuur te werken en met informatie om te gaan
  • Bestand zijn tegen een dynamische, hectische omgeving met grote informatiestroom
  • Probleemoplossend vermogen
  • Ervaring in customer service
  • Flexibel inzetbaar (Eventueel beschikbaar voor avond en weekenddiensten)
  • Minimaal 18 jaar
  • Professionele houding

WAT BIEDT PCS JOU:

  • Prettige werksfeer met leuke collega’s
  • Dynamische omgeving waar geen een dag hetzelfde is
  • Persoonlijke ontwikkeling, en mogelijkheid tot doorgroeien
  • Marktconform salaris
  • Reiskostenvergoeding wanneer je woonachtig bent buiten Almere
  • Coaching en begeleiding op de werkvloer

NEEM CONTACT OP
Wij zijn op zoek naar een service gerichte probleemoplosser. Ga jij uitdagingen niet uit de weg en haal je motivatie uit het helpen van andere? Ben jij altijd opzoek naar creatieve manieren hoe je een klant zou kunnen helpen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Meld je direct aan bij www.werkenbijpcs.nl of stuur je CV naar recruitment@p-c-s.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

LOCATIE
Almere

Waarom werken bij PCS

Sollicitatieprocedure en meer info

Wil je direct solliciteren? Klik dan op onderstaande sollicitatiebutton! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Hoe eerder je reageert, hoe eerder je begint. De openingstijden zijn maandag t/m woensdag van 08.00 tot 18.00 uur, donderdag en vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur, zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Je werktijden zijn flexibel in te delen. Een referentiecheck is een verplicht onderdeel van de sollicitatieprocedure.