Klantenservice medewerker Welzorg (Locatie Nijmegen)

Deel deze case

PCS
Even voorstellen, PCS is een snelgroeiend en dynamisch bedrijf dat zich richt op het ondersteunen van klantcontact, verkoop- en backoffice processen van bedrijven. Onze organisatie is gespecialiseerd in het efficiënt en effectief afhandelen van Customer Contact & Sales activiteiten. Onze opdrachtgevers zijn ervan verzekerd dat hun klanten en prospects snel, vakkundig en klantvriendelijk (telefonisch) te woord worden gestaan. Wij zijn constant op zoek naar Commerciële  Toppers voor onze diverse projecten om zodoende aan de vraag van onze opdrachtgevers te blijven voldoen.

Wat wij vragen;

  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
  • Contactueel sterk, empathisch en beschikken over enig commercieel inzicht
  • Kunnen schakelen  tussen diverse werkzaamheden
  • Flexibel inzetbaar (ma t/m za, 8:30 – 19:00)
  • Hoge accuratesse is vereist
  • Assertief en zelfredzaam
  • Moet kunnen omgaan met emoties en weerstand van klanten
  • Kan leiding houden in het gesprek; durft te vragen en durft het gesprek te sturen
  • Goede computervaardigheden
  • Minimaal 24 uur beschikbaar
  • MBO/HBO werk en denk niveau

Wat biedt PCS jou:

  • Prettige werksfeer met leuke collega’s
  • Dynamische omgeving waar geen een dag hetzelfde is
  • Persoonlijke ontwikkeling en mogelijkheid tot doorgroeien
  • Reiskostenvergoeding wanneer je woonachtig bent buiten Nijmegen (vanaf 11 km)
  • Volledige training bij Welzorg op locatie
  • Doorlopende coaching en begeleiding op de werkvloer

Ben jij?
Ben jij iemand met een hart voor anderen?  Onze nieuwe gerenommeerde opdrachtgever Welzorg is gespecialiseerd in advies, verkoop, service, aanpassing en verhuur van hulpmiddelen voor mensen met een functiebeperking of mobiliteitsprobleem. Naast hulpmiddelen levert Welzorg ook comfortartikelen. Dit zijn hulpmiddelen die het dagelijks leven  van de mensen die dat nodig hebben een stukje makkelijker maken. Weet jij de juiste hulpmiddelen te bieden, zodat mensen met een fysieke beperking lichamelijk en sociaal zelfredzaam zijn? Je spreekt elke dag verschillende klanten (particulieren, bedrijven, WMO ambtenaren etc.) Met jouw oplossings- en servicegerichte instelling beantwoord jij telefonisch de meest uiteenlopende vragen van de klanten van Welzorg. Jij zoekt naar de beste oplossing en helpt de klant altijd op de juiste manier. Op die manier draag jij je steentje bij aan een beter leven voor de klanten van Welzorg. Nieuwsgierig geworden in een baan? Solliciteer Nu!

Meld je aan bij www.werkenbijpcs.nl of mail direct naar recruitment.nijmegen@p-c-s.nl wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.


Locatie
Nijmegen

Waarom werken bij PCS

Sollicitatieprocedure en meer info

Wil je direct solliciteren? Klik dan op onderstaande sollicitatiebutton! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Hoe eerder je reageert, hoe eerder je begint. De openingstijden zijn maandag t/m woensdag van 08.00 tot 18.00 uur, donderdag en vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur, zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Je werktijden zijn flexibel in te delen. Een referentiecheck is een verplicht onderdeel van de sollicitatieprocedure.