Senior teamleider outbound (Locatie Almere)

Deel deze case

PCS
Even voorstellen, PCS is een snelgroeiend en dynamisch bedrijf dat zich richt op het ondersteunen van klantcontact, verkoop- en backoffice processen van bedrijven. Onze organisatie is gespecialiseerd in het efficiënt en effectief afhandelen van omni-channel Customer Contact & Sales activiteiten. Via onze flexibele en professionele outsourcing oplossingen zijn onze opdrachtgevers ervan verzekerd dat hun klanten en prospects snel, vakkundig en klantvriendelijk (telefonisch) te woord worden gestaan of een reactie krijgen op hun e-mail, chat, tweet (Social Media) of brief door ervaren medewerkers.

Senior teamleider
Als senior teamleider Outbound zorg je samen met jouw team voor het realiseren van de operationele targets. Door op een positieve manier jouw team aan te sturen, te coachen en te begeleiden weet je het maximale uit jezelf en jouw team naar boven te halen. Je geeft direct leiding aan andere Team Leaders, Coaches en Agents en inspireert door als meewerkend voorman je handen uit de mouwen te steken. Daarbij signaleer je knelpunten, bedenkt oplossingen en onderneemt actie.

Jouw taken:

  • Aansturen van het team op het behalen van vooraf vastgelegde kwalitatieve- en kwantitatieve targets (KPI’s);
  • Coachen, begeleiden en motiveren van jouw team;
  • Overbrengen van al je kennis en ervaring om jouw medewerkers verder te ontwikkelen in hun saleskwaliteiten;
  • Bewaken van de uitvoering en kwaliteit van de operationele processen;
  • Het voeren van BILA-gesprekken, start-, functionerings- en beoordelingsgesprekken (en
  • voortgekomen acties en afspraken bewaken en begeleiden);
  • In samenwerking met onze HR afdeling voer je een actief ziekteverzuim- en aanwezigheidsbeleid.
  • Rapporteren aan Delivery Manager.

Competenties en criteria:

  • HBO werk- en denkniveau en minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare rol binnen de klant contact branche
  • Ervaring en affiniteit met Telecom
  • Cijfermatig en analytisch sterk
  • Taalvaardig
  • Uitstekende People management skills
  • Goede kennis van Microsoft Office, met name Excel, Word en Powerpoint.
  • Accuraat, stressbestendig, assertief, inlevingsvermogen en mensenkennis
  • 40 uur per week beschikbaar. Flexibel inzetbaar, ook in avonden en weekenden

Wat biedt PCS jou:

  • Prettige werksfeer met leuke collega’s
  • Persoonlijke ontwikkeling, en mogelijkheid tot doorgroei
  • Verantwoordelijkheid
  • Afhankelijk van ervaring en leeftijd wordt u ingeschaald in ons salarishuis tussen de € 2.100 en € 2.500 bruto per maand op full-time basis
  • Telefoon van de zaak
  • Reiskostenvergoeding

Neem contact op
Ben jij of ken jij een accurate aanpakker die wil werken binnen een dynamisch snel groeiende organisatie met volop kansen en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en anderen te inspireren, neem dan contact op met PCS!

Stuur je CV en een korte motivatie naar recruitment@p-c-s.nl

Locatie
Almere

Waarom werken bij PCS

Sollicitatieprocedure en meer info

Wil je direct solliciteren? Klik dan op onderstaande sollicitatiebutton! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Hoe eerder je reageert, hoe eerder je begint. De openingstijden zijn maandag t/m woensdag van 08.00 tot 18.00 uur, donderdag en vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur, zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Je werktijden zijn flexibel in te delen. Een referentiecheck is een verplicht onderdeel van de sollicitatieprocedure.