Servicedesk Medewerker KPN (Locatie Almere)

Deel deze case

SERVICEDESK MEDEWERKER KPN 

PCS
Even voorstellen, PCS is een snelgroeiend en dynamisch bedrijf dat zich richt op het ondersteunen van klantcontact, verkoop- en backoffice processen van bedrijven. Onze organisatie is gespecialiseerd in het efficiënt en effectief afhandelen van omni-channel Customer Contact & Sales activiteiten. Via onze flexibele en professionele outsourcing oplossingen zijn onze opdrachtgevers ervan verzekerd dat hun klanten en prospects snel, vakkundig en klantvriendelijk (telefonisch) te woord worden gestaan of een reactie krijgen op hun e-mail, chat, tweet (Social Media) of brief door ervaren medewerkers.

VACATURE SERVICEDESK MEDEWERKER KPN 

Als servicedesk medewerker (inbound & outbound) lever je een belangrijke bijdrage aan de tevredenheid van onze klanten met onze producten. Dat doe je door hun meldingen en wensen snel en adequaat af te handelen en te zorgen dat afspraken worden nagekomen. Je onderhoudt daartoe contacten met klanten, collega’s en leveranciers. Met een hands-on mentaliteit en een uitstekende kennis van de applicaties, analyseer je de vragen en weet je snel de juiste oplossing te vinden. Daar waar mogelijk los je eventuele problemen ook meteen zelf op. Wanneer nodig schakel je snel met collega’s en leveranciers.

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN:

  • Diagnose en afhandeling van supportvragen en het oplossen van technische problemen
  • Registreren en monitoren van meldingen in ons ticketsysteem en ticketsystemen van derden
  • Proactieve communicatie naar de klant
  • Ondersteunen van gebruik van onze applicaties
  • Vertalen van wensen en eisen naar verbeteringen aan onze producten en diensten
  • Administratie

BENODIGDE CRITERIA:

  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Communicatief vaardig
  • Goede luistervaardigheid
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar (maandag t/m vrijdag)
  • Assertief en zelfredzaam
  • Klantgericht
  • Professionele en prettige werkstem
  • Kan leiding houden in het gesprek
  • Durft te vragen en durft het gesprek te sturen
  • Goede computervaardigheden
  • Minimaal 18 jaar
  • Empathisch vermogen

WAT BIEDT PCS JOU:

  • Prettige werksfeer met leuke collega’s
  • Dynamische omgeving waar geen een dag hetzelfde is
  • Persoonlijke ontwikkeling, en mogelijkheid tot doorgroeien
  • Marktconform salaris
  • Reiskostenvergoeding wanneer je woonachtig bent buiten Almere
  • Coaching en begeleiding op de werkvloer

NEEM CONTACT OP
Ben jij iemand die goed het overzicht bewaard over verschillende werkzaamheden en ben jij een kei in multitasken? Houd je daarnaast van een soms hectische maar vooral afwisselende werkomgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Meld je direct aan bij www.werkenbijpcs.nl of stuur je CV naar recruitment@p-c-s.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

LOCATIE
Almere

Waarom werken bij PCS

Sollicitatieprocedure en meer info

Wil je direct solliciteren? Klik dan op onderstaande sollicitatiebutton! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Hoe eerder je reageert, hoe eerder je begint. De openingstijden zijn maandag t/m woensdag van 08.00 tot 18.00 uur, donderdag en vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur, zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Je werktijden zijn flexibel in te delen. Een referentiecheck is een verplicht onderdeel van de sollicitatieprocedure.